Tussentijdse update!! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van madelein - WaarBenJij.nu Tussentijdse update!! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van madelein - WaarBenJij.nu

Tussentijdse update!!

Door: Madelein

Blijf op de hoogte en volg

28 Juni 2006 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hallo allemaal!!!

Als eerste wil ik Marlies feliciteren met je afstuderen!! Helemaal geweldig! Ik ga er vanuit dat de rest inmiddels ook geslaagd is en anders nog even veel succes!!

Ik hou het erg kort want heb nog maar een paar minuten over! Internet is hier erg duur!!

Ik wil even laten weten dat ik nog steeds leef, dat alles goed met me gaat en dat ik de tijd van m'n leven heb!!

De afgelopen weken heb ik de volgende plaatsen bezocht: Beaufort West, Kimberley, Bloemfontein, Johannesburg(nooit naar toe gaan!!), Krugerpark, Swaziland met de hoofdstand Mbabane en nu zijn we vandaag uit Swaziland naar St.Lucia komen rijden. WE hebben nog ruim 1.5 week te gaan voordat we we weer in Kaapstad aan komen.

Korte samenvatting is dat ik veel armoede gezien heb, meer het echte Afrika en mooie dieren en geweldige natuur! Uitgebreid verhaal komt later!!

Geniet van de zomer! en tot snel allemaal!!

Veel liefs, Madelein

  • 28 Juni 2006 - 16:53

    Gerdi:

    Bedankt voor de update, klinkt goed, ben erg benieuwd naar het uitgebreide verhaal, maar nu moet je eerst genieten van je laatste maandje daar! Have fun!
    Liefs, Ger

  • 28 Juni 2006 - 18:47

    Dieuwie:

    Heej meis, goed om te horen dat je nog niet opgegeten bent door een simba ofzo, klinkt echt allemaal super, ik kan niet wachten om al je verhalen te horen als je weer terug bent in Breda.
    Volgens mij hebben we heel veel avondjes nodig op het terras......

    kussie
    tot snel dieuw

  • 28 Juni 2006 - 20:21

    Petra:

    Heey Madelein!
    Nou fijn om te lezen dat je nog leeft hoor ;) En aan het lijstje te zien heb je een aardige rondrit achter de rug! Echt supercool! Het loopt alweer bijna ten einde, er komen weer veel mensen snel terug (vinden we wel gezellig hier :))
    Nou geniet er nog van!
    xx Petra

  • 29 Juni 2006 - 20:50

    Theo:

    gaaf allemaal! veeeeeeel zien en meemaken
    als jij terug komt in Holland ben ik in Italie, (de hele maand juli)
    na terugkomst bel ik je.
    groetjes,
    Theo en Annelies

  • 30 Juni 2006 - 07:36

    Lian:

    Klinkt allemaal top, meid! Ik zit nu in Rome, opzoek naar treinen of boten die naar sicilie gaan....! We spreken elkaar!x

  • 30 Juni 2006 - 16:31

    Ingeborg:

    He madelein!
    dat was idd een korte update. wanneer ga je nou precies terug naar nederland? nog bedankt voor je mail en ik stuur binnenkort wel even een lange
    kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 34672

Voorgaande reizen:

11 Januari 2006 - 12 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: