foto's van de rondreis!! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van madelein - WaarBenJij.nu foto's van de rondreis!! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van madelein - WaarBenJij.nu

foto's van de rondreis!!

Door: Madelein

Blijf op de hoogte en volg

14 Juli 2006 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Jaja, ik heb de foto's er nu ook opgezet!
Bereidt je voor er zitten wat onsmakelijke tussen, dus bekijk ze niet als je lekker aan het snacken bent ofzo!!

Liefs, Madelein!!

  • 14 Juli 2006 - 17:11

    Marjolein:

    Hey Madelein!!

    Wat een mooie foto's weer :) Ik ben super jaloers!!!:D

    Hey ik heb nog leuk nieuws!!Mijn zus is zwanger en in januari wordt de kleine verwacht!! Leuk he :)

    Heel veel plezier nog en tot volgende week!:)

    Dikke kus Marjolein

  • 14 Juli 2006 - 18:52

    Martlies:

    Wow!!!

  • 15 Juli 2006 - 09:50

    Gerdi:

    Bijna geen woorden voor, GEWELDIG (behalve dan die schapekoppen misschien :P)
    Liefs, Ger

  • 15 Juli 2006 - 11:18

    Petra:

    Wooow Madelein, wat een gave foto's weer!! Echt stoer! Nou geniet nog van je laatste daagjes daar, ik vertrek vannacht naar Spanje voor 5 weekjes :) Dus ik zie je ergens in augustus vast weer!
    xx Petra

  • 19 Juli 2006 - 10:28

    Theo:

    Vanuit Italie veel groetjes. We zitten vandaag in Perugia en zijn over een paar weekjes weer thuis. Dan zijn we een maand weggeweest. Ik bel je als ik terug ben.
    Liefs, Theo en Annelies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 34671

Voorgaande reizen:

11 Januari 2006 - 12 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: